Poskytování rad není v dnešní době omezeno pouze na osobní schůzky a diskutováním nad stolem plným faktur, smluv a dalších písemností.
Pokud dokážete svůj dotaz písemně jasně zformulovat do emailové zprávy a k tomu případně naskenovat a přiložit doklady, kterých se dotaz týká, pak my zase umíme na většinu těchto dotazů odpovědět.
Obvyklý postup:
- pokuste se zformulovat Váš problém, nezapomeňte, že často je pro řešení podstatné vědět, zda jste fyzická osoba, obchodní společnost nebo nezisková organizace, někdy rozhoduje rok, ve kterém problém řešíte; nebojte se dodat podrobnosti, ale jen ty, které souvisí s účetním nebo daňovým pohledem na věc; využít k tomu můžete formulář níže, budete-li chtít připojovat přílohy, napište email,
- napište, jestli požadujete písemnou odpověď s razítkem daňového poradce nebo vám stačí odpověd elektronickou poštou,
- pokud na některé informace zapomenete, nic se neděje, my se vás na ně vyptáme,
- my Vám pošleme nabídku ceny,
- vy potvrdíte, že s cenou souhlasíte,
- většinou nejpozději do týdne po potvrzení obdržíte domluvenou odpověď; v případě požadavku písemné odpovědi nejpozději do týdne po přijetí platby.
Pokud je Váš dotaz jednoduchý, obecný a chcete se o odpověď podělit s ostatními uživateli internetu, využijte naší bezplatnou on-line poradnu. Zde sice nemáte záruku, že vaše otázka bude odpovězena, ani negarantujeme dobu, ale s výjimkou nárazových dob před termíny daňových přiznání zvládáme zhruba 80 % dotazů vyřídit a většinou také nejpozději do týdne.
Máte-li zájem o pravidelné poskytování poradenství a chcete-li mít ve vyřizování dotazů přednost, napište a dohodneme se na rámcové smlouvě, čímž se stanete našimi pravidelnými klienty.
O tom, že si umíme poradit s každým dotazem, se můžete přesvědčit nahlednutím do poradny: